7 клас Українська література



7 класи під час дистанційного навчання  працюють  в Classroom  

https://classroom.google.com/u/1/c/NTQ0NDI2MjMwMTBa 

Навчальний тиждень  з 16-20 березня

Урок 1 (виконати 16.03)  
Тема: "Василь Симоненко – «лицар на білому коні. «Лебеді материнства» - поетичне  слово про любов до рідної матері та неньки-України" 
2. Відео про життєвий шлях Василя Симоненка
  3. Аудіозапис вірша "Лебеді материнства"


4. Виконай практичні вправи в робочому зошиті 
5. Виконай вправу  LearningApps.org
https://learningapps.org/watch?v=p4pgqjxqk20
6. Виконай  обов'язково тестові завдання (проскануй  QR-код) в онлайнрежимі та отримай оцінку 

Урок 2 (виконати 19.03)
Тема: Загальнолюдські цінності та ідеї у вірші «Ти знаєш, що ти - лю­дина?». Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів і самовідкриттів у поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани»
Напам’ять: одну поезію (на вибір)
          1. Відеоурок   «Ти знаєш, що ти - лю­дина?».        
                   
            
3. Аналіз вірша "Ти знаєш, що ти людина"

   4. Презентація  та завдання (в презентації) до уроку
   5.Відеоурок «Гей, нові Колумби й Магеллани».


 6.Тести  виконати письмово (підкресли правильну відповідь) за посиланням, відправ в Classroom на перевірку, та отримай оцінку від учителя.
Обов'язково!  Домашнє завдання: Вивчити за підручником  на вибір одну поезію Василя Симоненка 

Прочитати  на канікулах обов'язково
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». 
Перегляньте Буктрейлер "Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських"

IV чверть

        Навчальний тиждень  з 30 березня - 03 квітня

Урок 3 (виконати 30.03)
Тема: Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.  Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперіш­ній і минулий у ній        

4. Домашнє завдання Виписати з твору художні засоби


Урок 4 (виконати 03.04)
          Тема:   Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків. Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів
3. Домашнє завдання.  Прочитати Степан Васильченко "Приблуда"

Навчальний тиждень з 06-10 квітня

Урок 5 (виконати 08.04)
Тема: С. Васильченко. Проблема дитячої безпритульності в оповіданні  «Приблуда»            1. Аудіокнига
4. Домашнє завдання Прочитати Любов Пономаренко «Гер переможений». Скласти план до новели

Урок 6 (виконати 10.04)
Тема: Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели.  Особливості художніх засо­бів новели
1. Перегляньте відеоурок
2. Виконайте завдання до уроку за посиланням.
3. Домашнє завдання. Підготуватись до контрольного тестування.
Записати у зошит літературний диктант

Навчальний тиждень з  13 - 17 квітня

Урок 7 (виконати 14.04)

ТЕМА: Контрольне тестування В. Симоненко, М. Павленко, Л. Пономаренко1. Повтори вивчений матеріал.2. Виконай контрольне тестування  за посиланням, відправ в Classroom на перевірку, та отримай оцінку від учителя. Підкресли правильну відповідь.



Урок 8 (виконати 16.04)
Тема: Україна періоду Другої світової війни, діяльність українських патріотів. Олег Ольжич - поет національного героїзму. Заклик іти за ве­лінням свого серця, жити повнокровним життям у вірші «Го­сподь багатий нас благословив». Проблема людської волі в поезії «Захочеш - і будеш...» (із циклу «Незнаному воякові»).
1. Перегляньте відеоурок.

2. Прослухайте вірш «Го­сподь багатий нас благословив».
https://www.youtube.com/watch?v=EOVM-b4mIuw

3. Прослухайте пісню «Захочеш - і будеш...» (із циклу «Незнаному воякові»).
4. Виконай завдання до уроку за посиланням
5. Домашнє завдання. Знати факти про життя та творчість О.Ольжича,
виразно читати вірші, аналізувати їх.

Навчальний тиждень з  21 - 24 квітня

Урок 9  (виконати 21.04)
Тема: Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасни­кам» як моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства в художньому слові. Поезії "Радість», «Пломінний день».
4. Домашнє завдання. Вивчити вірш (1 на вибір). Скласти сенкан  на тему «Життя».

Урок 10  (виконати 24.04)

ТЕМА: ОЛЕКСАНДР ГАВРОШ. „НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ”. ПОВІСТЬ ПРО ПРИГОДИ УКРАЇНСЬКОГО СИЛАЧА, ЩО СТАВ ЧЕМПІОНОМ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ ТА ЄВРОПИ З КІЛЬКОХ ВИДІВ СПОРТУ, ОБ'ЇЗДИВ ПІВСВІТУ, ЗДОБУВШИ БЕЗЛІЧ ПЕРЕМОГ

3. Домашнє завдання Прочитайте  повість  Олександра Гавроша  "Неймовірні пригоди  Івана Сили", опрацюйте сторінки підручника 236- 249.

Навчальний тиждень з  27 - 30 квітня

Урок 11  (виконати 27.04)

Тема: Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу україн­ського народу, його доброти й щирості. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність 

1. Перегляньте відео про Івана Фірцака

3. Домашнє завдання Опрацюйте сторінки підручника 249 - 260. Дайте усно відповіді на запитання, заповніть таблицю в зошиті.

Урок 12  (виконати 30.04)Виконайте  на повторення тестове завдання в онлайн  за повістю  Олександра Гавроша  "Неймовірні пригоди Івана Сили" і отримайте оцінку відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 225917 (виконати до 4 травня)



Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет, його пісні, що ста­ли народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»).



3. Домашнє завдання. Зробіть  ідейно-художній аналіз вірша "Пісня про рушник"  за схемоюВивчіть напам’ять  вірш «Пісня про рушник"


Навчальний тиждень з  04 - 08 травня


Урок 13  (виконати 04.05 ) 
Тема: Почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю...»



2. Прослухайте аудіозапис пісні «Стежина»
3. Домашнє завдання. Підручник,  опрацювати С.264-265. Дати відповіді на запитання (усно).


                                    Урок 14  (виконати 07.05 ) 

Тема:  Ліризм поезій А. Малишка. Оспівування ролі вчителя у навчанні та вихованні дітей у вірші «Вчителька».
1. Прослухайте аудіозапис вірша "Вчителька"
4. Домашнє завдання. Заповни таблицю у зошит. 
Виконай обов' язково тестові завдання в онлай за творчістю А.Малишка  Код доступу 793363 відкривши посилання  
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=793363


Навчальний тиждень з  12 - 15 травня


                                    Урок 15  (виконати 12.05 ) 
Тема:  Узагальнення та систематизація вивченого з теми  "Ми - українці"

1. Повтори вивчений матеріал  з теорії літератури за посиланням
4. Домашнє завдання. Повтори вивчений матеріал (підручник с.179-265).  Підготуйся  до написання перевірочної контрольної роботи з української літератури! Успіхів!

Урок 16   ТЕМА: Дистанційна перевірочна контрольна робота.

 Увага!      

Графік проведення дистанційних перевірочних робіт з  української літератури:

7 – А клас – 15.05 з 12.00 до 13.00.
7 – Б клас – 15.05 з 13.00 до 14.00.
7 – В клас – 15.05 з 14.00 до 15.00.
7 – Г клас – 15.05 з 11.00 до 12.00.
7 – Д клас – 15.05 з 15.00 до 16.00.  


Щоб виконати контрольну роботу, перейдіть за посиланням:  
уведіть код сесії, який ви отримаєте в день виконання роботи в класних групах.



Навчальний тиждень з  18- 22                                             травня                               

Урок 17   (виконати 19.05) 

ТЕМА: Урок літератури рідного краю  Пісенна творчість поетів-земляків. «Завжди зі мною Вітчизна була…». Образ України у творчості В. Забаштанського.

1. Перегляньте відео "Молитва за Україну." сл. В.Забаштанського.
3. Домашнє завдання. Написати твір-мініатюру «Чим я зможу прислужитись Україні."

Урок 18  (виконати 22.05) 

Тема: Повторення вивченого матеріалу з теорії літератури 


3. Домашнє завдання. Опрацювати пам'ятку з підручника української літератури, с.267-269. Визначення термінів записати у словник з теорії літератури.

Навчальний тиждень з  25- 29                                             травня              


Урок 19  (виконати 25.05)  

Тема:  Повторення та узагальнення вивченого (українська література, 7 клас, II семестр)

1. Повтори вивчений матеріал   за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1sYtofQqjOmSzRPa4yEEb4n-8cSWIx4Jp/view?usp=sharing

2. Візьми участь у вікторині-скачках LearningApps.org за посиланням https://learningapps.org/view2098984

3. Домашнє завдання. Доопрацювати усі невиконані завдання і здати учителю на перевірку, розказати напам'ять усі вірші, (які нездані).

Урок 20  (виконати 28.05)  
Тема: Підсумковий урок  
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ЧИТАННЯ ВЛІТКУ

   Влітку ти можеш не лише гарно відпочити, а й підготуватися до наступного навчального року – прочитати безліч цікавих книжок, рекомендованих Міністерством освіти й науки України до вивчення під час уроків літератури.
    Тому  пропонуємо тобі список літератури для обов’язкового читання.  Прочитавши твори, що вивчаються на уроках української літератури, на літніх канікулах, можна зекономити час і енергію протягом наступного навчального року.
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ, ЯКУ
 ВАРТО ПРОЧИТАТИ 
ВЛІТКУ УЧНЯМ     8     КЛАСУ
Українські історичні пісні:
«Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко», «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить».
Усна народна творчість:
Пісні Марусі ЧУРАЙ. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю».
Українські народні думи:
«Маруся Богуславка»,
Світ української поезії:
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Думи мої, думи мої…» (1847), «Ой три шляхи широкії…», «Мені однаково, чи буду…»,
Леся УКРАЇНКА. «Давня весна», «Хотіла б я піснею стати…», «Давня казка»,
Володимир СОСЮРА. «Любіть Україну!», «Васильки», «Осінь»,
Володимир ПІДПАЛИЙ. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд»,
Василь ГОЛОБОРОДЬКО. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…»), «Наша мова», «Теплі слова».
Національна драма:
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. «Сто тисяч»,
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. «Дорогою ціною»,
Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм»,
Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка Беркути».
Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»,
Юрій Винничук. «Місце для дракона».
Український гумор:
Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».

Бажаю цікавого читання та          приємного відпочинку!


Немає коментарів:

Дописати коментар