7 класи під час дистанційного навчання працюють в Classroom
https://classroom.google.com/u/1/c/NTQ0NDI2MjMwMTBa
Навчальний тиждень з 16-20 березня
Урок 1 (виконати 16.03)
Тема: "Василь Симоненко – «лицар на білому коні. «Лебеді материнства» - поетичне слово про любов до рідної матері та неньки-України"
5. Виконай вправу LearningApps.org
https://learningapps.org/watch?v=p4pgqjxqk20
6. Виконай обов'язково тестові завдання (проскануй QR-код) в онлайнрежимі та отримай оцінку
Урок 2 (виконати 19.03)
Тема: Загальнолюдські цінності та ідеї у вірші «Ти знаєш, що ти -
людина?». Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів і самовідкриттів у
поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани»
Напам’ять: одну поезію (на
вибір)1. Відеоурок «Ти знаєш, що ти - людина?».
3. Аналіз вірша "Ти знаєш, що ти людина"
5.Відеоурок «Гей, нові Колумби й Магеллани».
Обов'язково! Домашнє завдання: Вивчити за підручником на вибір одну поезію Василя Симоненка
Прочитати на канікулах обов'язково
Перегляньте Буктрейлер "Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських"
IV чверть
Навчальний тиждень з 30 березня - 03 квітня
Урок 3 (виконати 30.03)
Тема: Марина
Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. Казкове й
реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній 4. Домашнє завдання Виписати з твору художні засоби
Урок 4 (виконати 03.04)
Тема: Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих,
аналіз їхніх учинків. Роль у творі художніх засобів.
Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів
3. Домашнє завдання. Прочитати Степан Васильченко "Приблуда"Навчальний тиждень з 06-10 квітня
Урок 5 (виконати 08.04)
Тема: С. Васильченко. Проблема дитячої
безпритульності в оповіданні «Приблуда» 1. Аудіокнига
2. Виконай завдання до уроку за посиланням.
4. Домашнє завдання Прочитати Любов Пономаренко «Гер переможений». Скласти
план до новели
Урок 6 (виконати 10.04)
Урок 6 (виконати 10.04)
Тема: Любов Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели. Особливості художніх засобів новели
1. Перегляньте відеоурок
2. Виконайте завдання до уроку за посиланням.
3. Домашнє завдання. Підготуватись до контрольного тестування.
1. Перегляньте відеоурок
3. Домашнє завдання. Підготуватись до контрольного тестування.
Записати у зошит літературний диктант
Навчальний тиждень з 13 - 17 квітня
Урок 7 (виконати 14.04)
ТЕМА: Контрольне тестування В. Симоненко, М. Павленко, Л. Пономаренко1. Повтори вивчений матеріал.2. Виконай контрольне тестування за посиланням, відправ в Classroom на перевірку, та отримай оцінку від учителя. Підкресли правильну відповідь.
Урок 8 (виконати 16.04)
Тема: Україна періоду Другої світової війни, діяльність
українських патріотів. Олег Ольжич - поет національного героїзму. Заклик іти за велінням
свого серця, жити повнокровним життям у вірші «Господь багатий нас
благословив». Проблема людської волі в
поезії «Захочеш - і будеш...» (із циклу «Незнаному воякові»).
1. Перегляньте відеоурок.
2. Прослухайте вірш «Господь багатий нас благословив».
https://www.youtube.com/watch?v=EOVM-b4mIuw
3. Прослухайте пісню «Захочеш - і будеш...» (із циклу «Незнаному воякові»).
4. Виконай завдання до уроку за посиланням
5. Домашнє завдання. Знати факти про життя та творчість О.Ольжича,
виразно читати вірші, аналізувати їх.
1. Перегляньте відеоурок.
2. Прослухайте вірш «Господь багатий нас благословив».
https://www.youtube.com/watch?v=EOVM-b4mIuw
5. Домашнє завдання. Знати факти про життя та творчість О.Ольжича,
виразно читати вірші, аналізувати їх.
Навчальний тиждень з 21 - 24 квітня
Урок 9 (виконати 21.04)
Тема: Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства в художньому слові. Поезії "Радість», «Пломінний день».
Напам’ять: одну поезію (на вибір).
1. Перегляньте відеоурок
2. Перегляньте відео "Радість"
3 Виконай завдання до уроку за посиланням
1. Перегляньте відеоурок
4. Домашнє завдання. Вивчити вірш (1 на вибір). Скласти
сенкан на тему «Життя».
Урок 10 (виконати 24.04)
ТЕМА: ОЛЕКСАНДР ГАВРОШ. „НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА
СИЛИ”. ПОВІСТЬ ПРО ПРИГОДИ УКРАЇНСЬКОГО СИЛАЧА, ЩО СТАВ ЧЕМПІОНОМ
ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ ТА ЄВРОПИ З КІЛЬКОХ ВИДІВ СПОРТУ, ОБ'ЇЗДИВ ПІВСВІТУ, ЗДОБУВШИ
БЕЗЛІЧ ПЕРЕМОГ
3. Домашнє завдання Прочитайте повість Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили", опрацюйте сторінки підручника 236- 249.
Урок 10 (виконати 24.04)
ТЕМА: ОЛЕКСАНДР ГАВРОШ. „НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ”. ПОВІСТЬ ПРО ПРИГОДИ УКРАЇНСЬКОГО СИЛАЧА, ЩО СТАВ ЧЕМПІОНОМ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ ТА ЄВРОПИ З КІЛЬКОХ ВИДІВ СПОРТУ, ОБ'ЇЗДИВ ПІВСВІТУ, ЗДОБУВШИ БЕЗЛІЧ ПЕРЕМОГ
3. Домашнє завдання Прочитайте повість Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили", опрацюйте сторінки підручника 236- 249.
Навчальний тиждень з 27 - 30 квітня
Урок 11 (виконати 27.04)
Тема: Іван Сила (Іван Фірцак) - утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність
1. Перегляньте відео про Івана Фірцака
3. Домашнє завдання Опрацюйте сторінки підручника 249 - 260. Дайте усно відповіді на запитання, заповніть таблицю в зошиті.
Урок 12 (виконати 30.04)Виконайте на повторення тестове завдання в онлайн за повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" і отримайте оцінку відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 225917 (виконати до 4 травня)
Тема: Андрій Малишко. Відомий український поет, його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»).
3. Домашнє завдання. Зробіть ідейно-художній
аналіз вірша "Пісня про рушник" за схемою. Вивчіть напам’ять вірш «Пісня про рушник"
Навчальний тиждень з 04 - 08 травня
Урок 13 (виконати 04.05 )
Тема: Почуття, найвищі духовні цінності у вірші
«Чому, сказати, й сам не знаю...»
2. Прослухайте аудіозапис пісні «Стежина»
3. Домашнє завдання. Підручник, опрацювати
С.264-265. Дати відповіді на запитання (усно).
Урок 14 (виконати 07.05 )
Тема: Ліризм поезій
А. Малишка. Оспівування ролі вчителя у навчанні та вихованні дітей у вірші
«Вчителька».
1. Прослухайте аудіозапис вірша "Вчителька"
1. Прослухайте аудіозапис вірша "Вчителька"
4. Домашнє завдання. Заповни таблицю у зошит.
Виконай обов' язково тестові завдання в онлай за творчістю А.Малишка Код доступу 793363 відкривши посилання
Урок 15 (виконати 12.05 )
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Ми - українці"
1. Повтори вивчений матеріал з теорії літератури за посиланням
3. Виконай тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=582171 та отримай оцінку.
4. Домашнє завдання. Повтори вивчений матеріал (підручник с.179-265). Підготуйся до написання перевірочної контрольної роботи з української літератури! Успіхів!
Урок 16 ТЕМА: Дистанційна перевірочна контрольна робота.
Увага!
Графік проведення дистанційних перевірочних робіт з української літератури:
7 – А клас – 15.05 з 12.00 до 13.00.
7 – Б клас – 15.05 з 13.00 до 14.00.
7 – В клас – 15.05 з 14.00 до 15.00.
7 – Г клас – 15.05 з 11.00 до 12.00.
7 – Д клас – 15.05 з 15.00 до 16.00.
7 – Г клас – 15.05 з 11.00 до 12.00.
7 – Д клас – 15.05 з 15.00 до 16.00.
Щоб виконати контрольну роботу, перейдіть за посиланням:
уведіть код сесії, який ви отримаєте в день виконання роботи в класних групах.
Навчальний тиждень з 18- 22 травня
Урок 17 (виконати 19.05)
ТЕМА: Урок літератури рідного краю Пісенна творчість поетів-земляків. «Завжди зі мною Вітчизна була…». Образ України у творчості В. Забаштанського.
3. Домашнє завдання. Написати твір-мініатюру «Чим я зможу прислужитись Україні."
Урок 18 (виконати 22.05)
Тема: Повторення вивченого матеріалу з теорії літератури
3. Домашнє завдання. Опрацювати пам'ятку з підручника української літератури, с.267-269. Визначення термінів записати у словник з теорії літератури.
3. Домашнє завдання. Опрацювати пам'ятку з підручника української літератури, с.267-269. Визначення термінів записати у словник з теорії літератури.
Навчальний тиждень з 25- 29 травня
Урок 19 (виконати 25.05)
Тема: Повторення та узагальнення вивченого (українська література, 7 клас, II семестр)
1. Повтори вивчений матеріал за посиланням https://drive.google.com/file/d/1sYtofQqjOmSzRPa4yEEb4n-8cSWIx4Jp/view?usp=sharing
2. Візьми участь у вікторині-скачках LearningApps.org за посиланням https://learningapps.org/view2098984
3. Домашнє завдання. Доопрацювати усі невиконані завдання і здати учителю на перевірку, розказати напам'ять усі вірші, (які нездані).
Урок 20 (виконати 28.05)
Тема: Підсумковий урок
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ЧИТАННЯ ВЛІТКУ
Влітку ти можеш не лише гарно відпочити, а й підготуватися до наступного навчального року – прочитати безліч цікавих книжок, рекомендованих Міністерством освіти й науки України до вивчення під час уроків літератури.
Тому пропонуємо тобі список літератури для обов’язкового читання. Прочитавши твори, що вивчаються на уроках української літератури, на літніх канікулах, можна зекономити час і енергію протягом наступного навчального року.
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ, ЯКУ
ВАРТО ПРОЧИТАТИ
ВЛІТКУ УЧНЯМ 8 КЛАСУ
Українські історичні пісні:
«Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко», «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить».
Усна народна творчість:
Пісні Марусі ЧУРАЙ. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю».
Українські народні думи:
«Маруся Богуславка»,
Світ української поезії:
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Думи мої, думи мої…» (1847), «Ой три шляхи широкії…», «Мені однаково, чи буду…»,
Леся УКРАЇНКА. «Давня весна», «Хотіла б я піснею стати…», «Давня казка»,
Володимир СОСЮРА. «Любіть Україну!», «Васильки», «Осінь»,
Володимир ПІДПАЛИЙ. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд»,
Василь ГОЛОБОРОДЬКО. «З дитинства: дощ» («Я уплетений…»), «Наша мова», «Теплі слова».
Національна драма:
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. «Сто тисяч»,
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. «Дорогою ціною»,
Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм»,
Ніна БІЧУЯ. «Шпага Славка Беркути».
Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало»,
Юрій Винничук. «Місце для дракона».
Український гумор:
Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».
Немає коментарів:
Дописати коментар